Czy warto urzędnika skarbowego traktować jak dobrego klienta i co ma wspólnego księgowy z agentem FBI?

Wiedza merytoryczna to podstawa sukcesu księgowej na rynku, ale wiele zadań to także kontakty z innymi ludźmi – z klientami zewnętrznymi, z pracownikami z innych działów w kancelarii, z reprezentantami organów skarbowych i administracji. Jakość relacji i umiejętności komunikacyjne są więc na wagę złota, by współpraca na linii człowiek-człowiek odbywała się sprawnie, przyjemnie i efektywnie.

Zapraszamy do kursu o skutecznej komunikacji w pracy księgowej, w którym dowiesz się jak tworzyć warunki do efektywnej współpracy. Poznasz narzędzia komunikacji, które usprawnią Twoją pracę, zwiększą jej efektywność i komfort.

W kursie „Skuteczna komunikacja w biurze rachunkowym w czasach szalonego tempa, chaosu i niepewności” a gwarantujemy, że:

  • wyłapiesz i rozbroisz toksyny komunikacyjne w swoim otoczeniu,
  • poprawisz terminowość swoich klientów,
  • zwiększysz swoją siłę przekonywania,
  • wzmocnisz swój autorytet.

Zapraszamy, polecamy!

Powiązane artykuły